Final countdown....

11 december 2017 - Veenendaal, Nederland

Het aftellen is begonnen. Vandaag over 3 weken zitten we in het vliegtuig.. Sterker nog, op dit moment over 3 weken zijn we de evenaar al gepasseerd en vliegen we ergens boven het warme Afrika. Wat een contrast als we de enorme sneeuwval van deze dagen zien! Vandaag dus nog maar even met Rosa een grote sneeuwpop gemaakt :)

Afgelopen weken stonden al in het teken van voorbereiding. Nieuwe paspoorten, internationale geboorteaktes, internationaal rijbewijs en vaccinaties... Vooral Rosa werd van die laatste niet heel erg blij. Gelukkig zit dit er nu allemaal op en hebben we deze "regel-dingen" afgerond.

Komende weken is het afronden. Afronden op het werk, afronden voor Rosa op school en veel etentjes met gezellige mensen! Als kers op de taart vieren we nog Kerst en O&N, en hopen we op 1 januari om 10.15 in het vliegtuig te stappen.

We zien er erg naar uit maar het échte woord wat ons gevoel omvat is 'EXCITED'!!!! We zien enorm uit naar het lekkere zonnetje, het prachtige land, mooie cultuur en hetgeen de DTS ons gaat brengen. Aan de andere kant is het ook wel spannend omdat we niet goed kunnen inschatten wat ons als gezin allemaal te wachten staat!

Komende maanden hopen we jullie via deze blog op de hoogte te houden van onze belevenissen en avonturen.

1. Corine:
    11 december 2017
    Spannend spannend, wat een avontuur! Succes met de laatste voorbereidingen en geniet van alle gezelligheid! Groetjes uit Nijkerk
  2. Paultje:
    11 december 2017
    Wij gaan jullie volgen hoor! #nualleukomtelezen Liefs!
  3. Jenneke:
    11 december 2017
    Joehoeee, wat leuk! Wij volgen jullie ook! Geniet nog maar lekker van de sneeuw!!
  4. Mardien:
    12 december 2017
    Spannend hoor, zeker ook voor Rosa! 😘
    Succes met de laatste voorbereidingen.
  5. Jobert:
    19 december 2017
    Heel veel succes met alle voorbereidingen! We zien uit naar jullie verslagen. Be blessed!