Naam:
famgmelig.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over ons

Wij zijn Chris (29) en Marjolein (26) en onze lieve kinderen Rosa (4) en Juda (4mnd). Chris werkt als kinderfysiotherapeut in de Hoogstraat Revalidatie, Utrecht. Marjolein is Docent Frans bij de middelbare school De Passie in Utrecht. Rosa gaat sinds september naar school en Juda geniet nog lekker van zijn fles en zijn slaapjes thuis. Onze droom was om een langere tijd naar het buitenland te gaan. Nu wordt dit realiteit door het volgen van een DTS in Zuid-Afrika!

Over onze reis

We starten het nieuwe jaar 2018 nog wel even in Nederland maar zullen om 10.15 op Nieuwjaarsdag de Nederlandse grond achter ons laten en voor ruim 6 maanden naar Zuid-Afrika gaan. Daar gaan we een DTS (Disciple Training School) volgen bij Youth with a Mission (YWAM) in Worcester. Deze cursus is gericht op het beter leren kennen van God en zijn plan voor ons leven. Daarnaast zijn we een lange tijd als compleet gezinnetje bij elkaar en gaan daar heerlijk van genieten!

Bezochte landen

Wij hebben 25 landen (10%) bezocht:

België, Botswana, Canada, Duitsland, Frankrijk, Ghana, Griekenland, Italië, Kroatië, Liechtenstein, Luxemburg, Mozambique, Namibië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje, Swaziland, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zimbabwe, Zuid-Afrika, Zwitserland.